منچستر یونایتد 1-2 برابر سوانسی به زانو درآمد تا جایش را در جدول به آرسنال بدهد و لویی فن‌خال زیر سئ
این وبلاگ ورزش و مسابقه های که به تازه گی انجام شده اطلاع رسانی میکند

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

منچستر یونایتد 1-2 برابر سوانسی به زانو درآمد تا جایش را در جدول به آرسنال بدهد و لویی فن‌خال زیر سئ
نویسنده : monire vakili تاریخ : سه شنبه 3 / 12 / 1393

یک: نتیجه دیدار رفت تکرار شد
خنده بلند در پایان دیدار به گری مانک مربی سوانسی تعلق داشت. باشگاه سوانسی برای نخستین بار در تاریخ خود طی یک فصل در هر دو دیدار لیگ منچستر یونایتد را شکست داده و صد در صد امتیازات، این جا شش امتیاز، را کسب کرده بود. مردان او در نخستین دیدار فصل هم با همین نتیجه 2-1 منچستر یونایتد را شکست داده بودند. همان روزی که کی سونگ یونگ در دقیقه 28 با پاس سیگوردسون دروازه داوید دخیا را گشود و وین رونی در دقیقه 53 بازی را به تساوی کشاند و سیگوردسون با پاس روتلج در دقیقه 73 گل پیروزی بخش سوانسی را به ثمر رساند. این جا کی سونگ یونگ گل اول را زد و گامیس گل دوم را. سوانسی پس از دو دقیقه پاسخ گل منچستر یونایتد را با ضربه کی سونگ یونگ داد که پنجمین گل این بازیکن کره‌ای در این فصل بشمار می‌رفت. ترکیب گامیس در نوک حمله و سیگوردسون و روتلج پشت سرش مثلثی آمیخته به هم و تکنیک و سرعت را شکل داده بود. پشت سر آن‌ها جک کارک بی‌وقفه دوید تا مردان یونایتد از خط میانی عبور نکنند، در حالی که شولی برابر مدافعان یونایتد جانانه جنگید و در به ثمر رسیدن هر دو گل نقش داشت. شوت ناگهانی او بود که به گل پیروزی بخش منجر شد.

 

دو: یونایتد بی زهر بود
همین یک ماه پیش بود که چلسی به زمین سوانسی آمد و 5 بر صفر پیروز شد. مردان گری مانک هفته پیش با دو گل برابر وست بروم زانو زدند و هفته پیش از آن برابر ساندرلند به تساوی 1-1 دست یافته بودند. ولی یونایتد در استادیوم لیبرتی برای نخستین بار از سال 1982 دو گل دریافت کرد که پس از رویارویی با وت بروم در اکتبر 2014 نخستین باری بود که آن‌ها در لیگ بیش از یک گل دریافت می‌کردند... این که سرخپوش‌ها 65 درصد زمان بازی توپ را در اختیار داشتند ولی فقط 4 توپ را درون قاب دروازه سوانسی نواختند و بازیکنان سوانسی 5 ضربه را در قاب سنگر داوید دخیا جای دادند و پیروز هم شدند نشان داد سرخپوش‌های اولدترافورد بی‌زهر بودند.

 

سه: تعداد طرفداران فن‌خال کم شده
فن‌خال پیش از دیدار گفته بود "... وقتی به آمار نگاه می‌کنیم در می‌یابیم طی 15 یا 20 بازی‌مان بهترین تیم لیگ بوده‌ایم. به همین دلیل تصور می‌کنم اعتماد به نفس ما بالا رفته"... در عین حال همین اخیرا بود که وقتی یک روزنامه محلی منچستر از طرفداران یونایتد پرسید در باره عملکرد فن‌خال چه نظری دارید 80 درصدشان پاسخ دادند آنچه فن‌خال تاکنون انجام داده از دیگران هم بر می‌آمده... در چنین قابی منچستر یونایتد او برابر سوانسی زخم‌پذیر بود و - روخو و جونز در قلب دفاع و مک نایر در دفاع راست و لوک شاو در دفاع راست - برخلاف سخنان فن‌خال برابر گامیس غول‌آسا با بیم بازی کردند. از سوی دیگر دو مهاجم یونایتد - کاپیتان وین رونی کنار رابین فن‌پرسی – ناموزون بودند و حرکات فلینی پشت سر آن‌ها خطرساز نبود. دیلی بلیند هم برابر مدافعان درخشش سابق را نداشت. آنخل دی ماریا در جناح راست چند بار کایل ناوتن را از کناره زمین پشت سر گذاشت ولی سوای پاس گلی که برای هررا ارسال کرد دیگر نتوانست توپ خطرناکی ارسال کند و سرانجام هم تعویض شد. ورود اشلی یانگ / هافبک گوش جای لوک شاو / مدافع در دقیقه 58 به حرکات یونایتد رمقی در جناح راست نبخشید و فن‌خال بیست دقیقه بعد خوآن ماتا را در همان جناح جای دی ماریا روانه میدان کرد ولی باز هم ثمری نبخشید... زمان در حال سپری شدن است و تعداد آن‌هایی که می‌گفتند "فن‌خال نابغه تاکتیکی است" کم شده و کم‌تر.

 

چهار: آندر هررا خوب بازی کرد
او در هر سه دیدار اخیری که در ترکیب اصلی راهی میدان شده گل زده. مثل امشب برابر سوانسی. او در حالی که وین رونی شب بی‌کیفیتی را سپری کرد سرانجام در ترکیب اصلی جای گرفت و تاثیر گذار ظاهر شد. تک گل یونایتد در دقیقه 28 برتافته از قدرت تمام کنندگی‌اش بود. او هم تمرکز داشت و هم سرعت. تلاش او برای همسازی با هم تیمی‌هایش حتی برای پدی مک نایر که در آن سوی میدان در دفاع راست قرار داشت قابل توجه بود. او بود که توپ را پس از ضربه گامیس از روی خط دروازه بازگرداند.

 

پنج: وین رونی سرانجام یک شوت روانه دروازه کرد
کاپیتان رونی که در سال 2015 ضربه‌ای را راهی دروازه ای نکرده بود سرانجام این جا برابر سوانسی پس از 560 دقیقه شوتی را روانه دروازه حریف کرد که البته دروازه فابیانسکی باز نشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فوتبال، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.